Dessertbyhana bakery & cafe
freshly baked from my little kitchen..halal and fresh product for any occasion,,
.
Memaparkan catatan dengan label
cupcake
.
Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label
cupcake
.
Papar semua catatan
Isnin, 13 Januari 2014
cupcakes hantaran
cupcakes pink + purple...order dari fadzliana...terima kasih na..
cupcake hantaran..
order dari schoolmate hana...
thanks cikpah...tema biru + kelabu...
Sabtu, 27 April 2013
cupcakes with smiley
thanks izs...order 2 set cupcakes untuk hantaran..izs nak gambar smiley..
suka sgt design nie..smileeeee...
choc moist cupcakes with ganache
thanks ummul..requested choc moist with ganache and simple design..
red velvet cupcakes
cupcakes blue + purple theme
order dari mira...request cupcakes tema biru dan ungu..
thanks mira
Sabtu, 13 April 2013
cupcakes doorgift
100 pcscupcakes doorgift
Isnin, 18 Mac 2013
cupcakes + polkadot
order dari fiza...
request nak apom strawberry celop coklat gitu..heheh
fiza juga ordercupcakes..this is one of my fav design..
Rabu, 13 Mac 2013
choc moist
order dari ikha...untuk birthday celebration kalau x silap..tq ikha :)
cupcakes with piping gel
so sweeettt...order dari wani..
member satu tempat keja dulu..nak warna ceria2 gitu...
tq wani...
cupcakes + pavlova
order dari yusma...untuk majlis pertunangan dia..
yusma nak cupcakes tema hijau + oren + music theme...
dan juga mini pavlova 16 pcs....tq yusma..selamat bertunang..
cupcakes pink + red
slam petang semua...
kalau x silap ni order dari nurul from kl.
.nak buat surprise utk mama dia..desing each one of this, nurul yg bagi..so hana ikut je..
tq nurul...
red velvet + mini pavlova
salam semua...
kalau x silap order ni dari kakmuni..nak red velvet dan mini pavlova...
chocolate moist
assalamualaikum....
kalai ni order dari sha...
sha request cake topper mcm ni..dan sha juga request chocmoist with ganache..
tq dear...
cupcakes hantaran
hana x ingat order dari sape...
tapi hana suka sangat kombinasi warna dia..
sweet betul n nampak mewah..terima kasih daun keladi...
cupcakes
salam semua...ni order dari ezan...
design semua request dari ezan sendiri...just nak simple2..tq dear...
cupcakes nurse thema
cupcakes comel ni order from ayu..
ayu call hana and cakap nak buat surprise cupcakes untuk mak dia...
mak dia nurse..so hana buat la ada jarum, botol ubat, stetoskopand bunga2..tq ayu...
cupcakes with strawberry
tergoda tgk strawberry tu...siap adachoclagi..heheheh..ni order dari cikgu from sktb.
.hana terlupa nama cikgu tu..maaf ye...request cupcakes with fresh strawberry...tq cikgu...
cupcakes cartoon
salam semua...panas betul petang ni...
ni order dari moon..utk birthday husband dia...
husband dia big fan of this japan cartoon..tapi hana x tau nama apa..moon bg gambar so hana drawing je atas cupcakes...hand drawing ye...peluh2 juga...heheh...
cupcakes hello kitty
sweettt sangat...
hello kitty cupcakes ni requestdari chinese guy from kl...dia balik kedah so nak surprisekan org tersayang...sweet kan..hehehe
Catatan Lama
Laman utama
Langgan:
Catatan (Atom)