.

.
Memaparkan catatan dengan label cupcake. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label cupcake. Papar semua catatan

Isnin, 13 Januari 2014

Isnin, 18 Mac 2013

cupcakes + polkadot

order dari fiza...
request nak apom strawberry celop coklat gitu..heheh
fiza juga ordercupcakes..this is one of my fav design..












Rabu, 13 Mac 2013

choc moist


order dari ikha...untuk birthday celebration kalau x silap..tq ikha :)





cupcakes with piping gel

so sweeettt...order dari wani..
member satu tempat keja dulu..nak warna ceria2 gitu...
tq wani...






cupcakes + pavlova



order dari yusma...untuk majlis pertunangan dia..
yusma nak cupcakes tema hijau + oren + music theme...
dan juga mini pavlova 16 pcs....tq yusma..selamat bertunang..








cupcakes pink + red


slam petang semua...
kalau x silap ni order dari nurul from kl.
.nak buat surprise utk mama dia..desing each one of this, nurul yg bagi..so hana ikut je..
tq nurul...







red velvet + mini pavlova


salam semua...
kalau x silap order ni dari kakmuni..nak red velvet dan mini pavlova...




chocolate moist



assalamualaikum....
kalai ni order dari sha...
sha request cake topper mcm ni..dan sha juga request chocmoist with ganache..
tq dear...












cupcakes hantaran

hana x ingat order dari sape...
tapi hana suka sangat kombinasi warna dia..
sweet betul n nampak mewah..terima kasih daun keladi...








cupcakes


salam semua...ni order dari ezan...
design semua request dari ezan sendiri...just nak simple2..tq dear...






cupcakes nurse thema


cupcakes comel ni order from ayu..
ayu call hana and cakap nak buat surprise cupcakes untuk mak dia...
mak dia nurse..so hana buat la ada jarum, botol ubat, stetoskopand bunga2..tq ayu...






cupcakes with strawberry

tergoda tgk strawberry tu...siap adachoclagi..heheheh..ni order dari cikgu from sktb.
.hana terlupa nama cikgu tu..maaf ye...request cupcakes with fresh strawberry...tq cikgu...






cupcakes cartoon

salam semua...panas betul petang ni...
ni order dari  moon..utk birthday husband dia...
husband dia big fan of this japan cartoon..tapi hana x tau nama apa..moon bg gambar so hana drawing je atas cupcakes...hand drawing ye...peluh2 juga...heheh...




cupcakes hello kitty

sweettt sangat...
hello kitty cupcakes ni requestdari chinese guy from kl...dia balik kedah so nak surprisekan org tersayang...sweet kan..hehehe