
freshly baked from my little kitchen..halal and fresh product for any occasion,,
.
Khamis, 13 Januari 2011
Kelas Tambah Ilmu
salam..kali ni mnembah ilmu dengan sifu ku kak Rani..thanks k.rani utk sega ilmu..nanti nana pi cari ilmu lagi..hehehe...


Rabu, 17 November 2010
cuppies hantaran
Selasa, 9 November 2010
convo cuppies
Jumaat, 1 Oktober 2010
PINK CUPPIES
Sabtu, 11 September 2010
selamat hari raya..
dah lame sangat x update blog nie..i'allah..lepas raya nie akan diupdate dan diaktif keembali...selamat hari raya..maaf zahir batin..
Jumaat, 12 Februari 2010
mini muffin
assalamualaikum..
kali ni order daripada ida, air itam..dia order mini muffin..tapi x sempat nak snap gambar yg dah pack..so yg nie je yg ada..time kasih ida sudi order..minta maaf byk2 sbb aritu x sempat jumpa tuan punya badan..
selamat pengantin baru ida..semoga bahagia ke akhir hayat..
kali ni order daripada ida, air itam..dia order mini muffin..tapi x sempat nak snap gambar yg dah pack..so yg nie je yg ada..time kasih ida sudi order..minta maaf byk2 sbb aritu x sempat jumpa tuan punya badan..
selamat pengantin baru ida..semoga bahagia ke akhir hayat..
baby theme cupcake
Sabtu, 30 Januari 2010
Pooh Choc Moist Cake
Assalamualaikum...
nie cake utk anak buah nana...Danish namanye..
actually, kakak nana yg order utk bagi dkt nursery Danish..
so hope diorang njoy...


cmc + buttercream + wafer
nie cake utk anak buah nana...Danish namanye..
actually, kakak nana yg order utk bagi dkt nursery Danish..
so hope diorang njoy...


cmc + buttercream + wafer
9"
Langgan:
Catatan (Atom)








